Tuesday, March 14, 2023

ΓΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΟΥΡΑΝΟ ΤΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΘΡΟΧΑΡΗ




Έκαψε ο χρόνος τα φτερά

και μου ΄κλεψε τα νιάτα.

Αδύναμο με βρήκαν γηρατειά.

Λιγόστεψε της ζήσης μου η στράτα.


Χιόνισε πάνω στα μαλλιά.

Μάρανε την καρδιά μου.

Πάγωσαν τ΄ άνθη στα κλαδιά

Πάγωσαν τα όνειρά μου.


Το καλοκαίρι πέρασε

και είμαι στους χειμώνες.

Γέρικη ελιά, που ξέμεινε

μέσα στους ελαιώνες.


Ποιος μίλησε, για όνειρα;

Ποιος είπε για ταξίδια;

Ποια τάχα προσδοκία

σέρνει την ψυχή μαζί σας;


Το κρασί της νιότης, σώθηκε.

Ρήχανε το ποτήρι. Πάει!

Της γης τ΄ αηδόνι, κιότεψε

και πια δεν τραγουδάει.


Κίνησα λυπητερό τραγούδι.

Σαν γιαλός, που έχασε τα καΐκια.

Σα νους, που ΄χει στα χέρια του

άμμο και φύκια..


Τι όμορφα, που ήτανε τα νιάτα!

Τι όμορφη, που είναι η ζωή!


Μα τ ΄όνειρο του γλάρου,

για ατέλειωτο ουρανό,

αρχίζει να λιγοστεύει..

να λιγοστεύει... 

να λιγοστεύει..

και τελειώνει εδώ.-


Θεοφανώ Π. Θεοχάρη


13-3-2023

No comments: