Thursday, April 11, 2019

Καλοφάγωτη ή σύνταξή σου γλυκιά μας συμμαθήτρια και φίλη Ελένη


Όταν δουλεύουμε μπορεί να μας φαίνεται σαν άπιαστο όνειρο η ημέρα της συνταξιοδότησης . Όταν όμως  
πια βγαίνουμε στη σύνταξη, μπορεί στην αρχή να μας ξενίζει και να μας τρομάζει αλλά δεν είναι και κάτι  τόσο θλιβερό. Γιατί  αποκτούμε τελικά χρόνο αποκλειστικά δικό μας για να τον διαθέσουμε όπως επιθυμούμε χωρίς άγχος .
Το να έχουμε χρόνο για τον εαυτό μας, χρόνο που μπορούμε να διαθέσουμε όπου, όπως και σε όποιον θέλουμε μπορεί να μας πάρει κάποιο χρονικό διάστημα να το συνηθίσουμε. Για όλους εμάς τους  συνταξιούχους, χρειάστηκε κάποιο ενδιάμεσο διάστημα  για να κάνουμε τη μετάβαση, από μία επαγγελματική δραστηριότητα σε καθημερινότητα στη σύνταξη. Αλλά τώρα είμαστε πολύ χαρούμενες γιατί μπορούμε  να κάνουμε ότι θέλουμε χωρίς το άγχος του προγράμματος  και να συναντάμε  αγαπημένα πρόσωπα ή να διοχετεύουμε την ενέργειά μας  σε άλλες δραστηριότητες που μας είναι περισσότερο ευχάριστες .

Ήλθε η ώρα  της συνταξιοδότησης και  για την γλυκιά  μας συμμαθήτρια και φίλη Ελένης Μπαλτζή. Μετά μετά από ευδόκιμη 40 ετών στην Δημοτική Επιχείρηση Ηλεκτρισμού Βέροιας βγήκε γερή και δυναμική σε σύνταξη. 
Έτσι σήμερα  10 Απριλίου 2019 στο καφέ της ξεγνοιασιάς της Τετάρτης διοργανώσαμε  μία συγκινητική συνάντηση 19 συμμαθητριών και φιλενάδων για να της ευχηθούμε τα καλύτερα και  να γιορτάσαμε τη συνταξιοδότηση της. 
Οι περισσότερες από εμάς συνταξιούχες και γιαγιάδες.  Τη φθορά  όμως του  χρόνου, την αναπληρώνει η αγάπη που έχουμε  μεταξύ μας, η οποία θέλω να πιστεύω θα μας συντροφεύει  μέχρι τα βαθιά γεράματα.

Η Σμαρούλα απηύθυνε ένα σύντομο λόγο:


Μετά η Ελένη Μπαλτζή πήρε το λόγο : Μου δώσατε όλες τόση  μεγάλη χαρά σήμερα... γλυκιές μου συμμαθήτριες...να είστε πάντα γελαστές με υγεία νέες και ωραίες όπως σήμερα. να μεγαλώνουμε έτσι όλες μαζί πάντα αγαπημένες!!

Σαν γλυκιά ανάμνηση αυτής της ημέρας σκεφθήκαμε να τις κάνουμε ένα μικρό δωράκι, μια χειροποίητη τσάντα από τα χρυσά χεράκια της γλυκιάς μας συμμαθήτριας Ουρανίας , η οποία ακόμη δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον ιδιωτικό τομέα και όπως καταλαβαίνετε της άρεσε πάρα πολύ.
Η γλυκιά μας Ανθούλα είπε και ποντιακά ανέκδοτα. Ανθούλα μου να σαι γερή και πάντα χαμογελαστή!!
Εκτός όμως από εμάς που ήμασταν παρούσες και της ευχηθήκαμε προσωπικά  η Ελένη πήρε και πολλές ευχές από τα μέσα κοινωνικής Δικτύωσης (messenger και viber ) από τις συμμαθήτριές μας που δεν μπόρεσαν να έρθουν ή μένουν εκτός Βέροιας.
Μαίρη Καμπράνη: Μπράβο σας κορίτσια να ναι γερό το Λενάκι μας και κάθε χαρά στη ζωή της !!Επίσης το ίδιο για όλες τις όμορφες και γλυκιές συμμαθήτριες !!Καλή μας μέρα !!!Πάνω από όλα υγεία αγαπημένο μου Λενάκι και μόνο χαρές να παίρνεις στη ζωή σου !!!
Μαζαράκη Μαριάννα: Ελένη μου τις καλύτερες ευχές μου . Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να επενδύσεις την σύνταξη σου σε ταξίδια για να γεμίσει η καρδιά σου και τα μάτια σου εμπειρίες και εικόνες . Πολλά φιλιά με αγάπη !!. Λιούσα Μαριάννα: Συγχαρητήρια Λενιώ Καλοφάγωτα να είναι. Πάντα γερή και ευτυχισμένη!!.
Γκαβαϊσέ Εύα:Ελένη μας να ζήσεις και να χαρείς την Σύνταξη σου άλλα 50 χρόνια και παραπάνω.
Αχτσή Λίτσα: Ελένη μου χαίρομαι στη χαρά σου!!!βγήκες γερή και δυνατή ύστερα από τόσα χρόνια δουλειάς...από εδώ και πέρα με υγεία και πολλές χαρές και ευλογίες στο σπιτικό σου!!!!
Βάσω Βασιλειάδου:Ελένη μου καλοφάγωτη η σύνταξη, κοίτα να το ξετινάξεις το δημόσιο, όπως σε μάδησε κι αυτό τόσα χρόνια ! Να είναι γεμάτες με χαρές και ξεγνοιασιά όλες οι μέρες της ζωής σου !!!!! Να είσαι γερή και να χαρείς τη σύνταξη σου Ελένη μου ! Θα σου φύγει ένα βάρος, κι ένα άγχος από ωράρια και υποχρεώσεις ! 40 χρόνια είναι πολλά για μια γυναίκα, γιατί δεν κάνει μόνο μια δουλειά ! Μου έλεγαν κι εμένα πως μετά από 40 χρόνια (τόσα δούλεψα κι εγώ 41 χρόνια), θα αισθανθείς πολύ άσχημα, θα νομίζεις ότι η ζωή σου τελειώνει ως συνταξιούχος, κ.λ.π. Καθόλου δε με πείραξε που τέλειωσα με τη δουλειά, στην οποία μόνο άγχη έζησα και προβλήματα και τώρα έχω αυτοδιάθεση. Κάνω ότι γουστάρω. Να περάσεις μια άλλη όμορφη περίοδο στη ζωή σου και να χαρείς τη συνταξιοδότηση σου !!!!
Ευθύμογλου Όλγα Καλή σύνταξη ΕΛΕΝΗ μου με υγεία και δύναμη!!.
Βύζα Αθηνά : Σου εύχομαι με όλη μου τη καρδιά Ελενάκι να χαρείς τη σύνταξή σου !!Κορίτσι μου καλό πολλά φιλιά!!
Παπαδοπούλου Μάρθα: Να ζήσεις και να ξετινάξεις τα ταμεία!!
Κούζνη Ελένη: Γερή και καλοφάγωτη η σύνταξη πάντα χαρούμενη και ξέγνοιαστη!!
Κοτζιά Αλέκα: Καλοφάγωτη η σύνταξή σου με υγεία και χαρά να τη ροκανίζεις!! Και λίγα λόγια από μένα αγαπημένη μου φιλενάδα:
Γλυκιά μου συμμαθήτρια και φίλη  Ελένη, όλα αυτά τα 40 χρόνια ευδόκιμης υπηρεσίας σου στη ΔΕΗ , κατάφερες να κερδίσεις την αγάπη και τον σεβασμό όλων των συναδέλφων σου και  όλοι έχουν να πουν τα καλύτερα λόγια  για το ήθος, τον χαρακτήρα και το χιούμορ σου. Κατάφερες αν και εργαζόμενη γυναίκα να κάνεις  μια ευτυχισμένη οικογένεια και 2 πανέμορφα εγγόνια που τα λατρεύεις και σε λατρεύουν!! Κατάφερες να κάνεις αυτή την όμορφη και αγαπημένη παρέα των συμμαθητριών και φιλενάδων που σε αγαπάει και αγαπάς πολύ και να ομορφύνει η καθημερινότητά μας!!
Πιστεύω ότι έχεις ακόμη περισσότερα να καταφέρεις σαν συνταξιούχος και  έχεις πολλά ακόμη  αποθέματα προσφοράς προς την κοινωνία σε μας και στα παιδιά σου. Είναι βέβαιο ότι θα συνεχίσεις με επιτυχία και σε άλλους τομείς. 
Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου και να τα καμαρώνεις από κοντά  μέχρι τα βαθιά γεράματά σου!!
Να κάνεις στη ζωή σου ότι σου αρέσει  !! 

Γλυκιά μου "Καλοσώρισες στο club των συνταξιούχων συμμαθητριών σου"
"Καλοφάγωτη η σύνταξή σου να έχεις προσωπική και οικογενειακή υγεία και ευτυχία !!  "
Εύχομαι με όλη μου την καρδιά να  είμαστε όλες γερές και να έχουμε τέτοιες όμορφες στιγμές  χαράς, συγκίνησης, αγάπης και συντροφικότητας. Είμαι σίγουρη ότι αυτές οι στιγμές θα  παραμείνουν στην τράπεζα των θετικών εμπειριών μας,  για να αντλούμε  ενθάρρυνση, δύναμη και ενέργεια όταν τα πράγματα θα είναι δύσκολα για μας στο μέλλον. !!







No comments: