Friday, December 30, 2022

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ!







Οι ανθρώπινες σχέσεις δοκιμάζονται περισσότερο  όταν επικρατούν άσχημες συνθήκες.  
Τα τελευταία 2 χρόνια μάθαμε πολύ καλά τι θα πει η λέξη φιλία, ανθρωπιά, αγάπη, αρρώστια, φτώχεια, μίσος,  βία και πόλεμος . 
 Ένα μεγάλο ευχαριστώ από την καρδιά μου στην οικογένειά μου και σε όλους αυτούς  που με αγκάλιασαν  με ΑΓΑΠΗ, γιατί επιβεβαίωσαν ότι αυτό το συναίσθημα  υπάρχει ακόμη και δεν ανήκει μόνο στους ονειροπόλους.  

Σε όλους τους ανθρώπους που δεν έχασαν  ποτέ το κουράγιο και τη διάθεση να είναι δίπλα μου κάθε στιγμή, να κρατήσουμε τη σχέση μας δυνατή και πάντα να βρίσκουμε τρόπο να λύνουμε τα όποια προβλήματα, βάζοντας εγωισμούς και μικροπρέπειες στην άκρη. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς   που είσασταν δίπλα μου και με  εμψυχώνατε με τα σχόλιά σας τις αναρτήσεις μου και με κάνατε να νιώθω σημαντική και να προσπαθώ πιο πολύ. 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ  σε αυτούς που προσπάθησαν να με λυγίσουν αλλά με έκαναν πιο ΔΥΝΑΤΗ!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Θεό που χαρίζει σε όλους μας κάθε μέρα το θείο Δώρο του .. τη ΖΩΗ !
 Εύχομαι  ο Θεός να προστατεύει την οικογένεια μου και  όλους τους  φίλους και συνανθρώπους μου , να τους χαρίζει υγεία, αγάπη,  ευτυχία και αισιοδοξία, ψυχική  γαλήνη, να βγαίνουν  νικητές σε ό,τι πρόβλημα τους παρουσιάζεται.  
 Να δίνει δύναμη σε αυτούς που παλεύουν για τη ζωή που τους αξίζει,  κουράγιο σε αυτούς που έχασαν αγαπημένα τους πρόσωπα και περνάνε δύσκολες καταστάσεις,  γρήγορη ανάρρωση στους ασθενείς, στέγη και φαγητό σε άστεγους και  φτωχούς και σε όλη τη γη να Χαρίσει την  Ειρήνη.  

Εύχομαι από καρδιάς οι σχέσεις μας,  με τον καινούργιο χρόνο να γίνουν πιο δυνατές και οι όμορφες στιγμές μας,  να είναι στολισμένες με ήχους μουσικής και με αρώματα ευωδιαστά από αθώες καρδιές γεμάτες αγάπη  . 

Καλή χρονιά και ευλογημένη !!
Κι αν ζητώ πολλά για τούτη τη Χρονιά συγχωρέστε με αλλά σαν πρώην δημόσιος υπάλληλος έμαθα να ζητώ
 πολλά  για να παίρνω τουλάχιστον τα μισά. 
Την αγάπη μου❤❤❤

No comments: