Tuesday, February 07, 2023

ΑΓΙΟΣ ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ - Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ , Β. ΑΝΔΡΟΝΙΔΗΣ



Σήμερα 7 Φεβρουαρίου  η Εκκλησία μας τιμά την μνημη του Αγίου Παρθένου Λαμψάκου 

Ο Άγιος Παρθένιος είναι γνωστός στους πιστούς ως προστάτης τους στην επάρατη νόσο του καρκίνου.

Ας έχουμε την ευλογία του  Αγίου και την προστασία Του ! 

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν !

Ας ευχηθούμε να γίνει ελαφρύς ο Σταυρός που κουβαλάνε οι συνάνθρωποί μας που πάσχουν από καρκίνο και με την βοήθεια του Αγίου να έχουν πλήρη ίαση! 

 Βοήθειά μας !

🙏η σταύρωση 🙏

[ για την παγκόσμια μέρα κατά του καρκίνου, με τη σκέψη στους συνανθρώπους μου, που υποφέρουν ]

Συνοδοιπόροι  μαζί Χριστέ μου  κυνηγημένοι,
μαρτύριο σκληρό η  σταύρωση, οδύνη η σιωπή,
στην  βούληση τη θεϊκή κι οι δυο υποταγμένοι
μ΄ένα φορτίο δυσβάσταχτο πικρό σαν τη χολή.

Εσύ Μόνος με της αγάπης τη φλέβα όμως
κι εγώ στα βάσανα με πόνους για σταυρό,
πάντα μακρύς , οδυνηρός θα είναι αυτός  ο δρόμος
 κι ο Γολγοθάς με πέτρα αγκάθι αιχμηρό.

Στο Τίμιο Ξύλο, που κρεμάσαν το άγιο κορμί Σου,
υπομονής κι υπέρτατης θυσίας είν΄οδηγός
μέσα σε  αίματα και αγκάθια  η φωνή Σου
και κάθε Σου δάκρυ  ανθός αγάπης και  Άγιο Φως.


Κι εγώ από πηλό φτιαγμένος με νερό και  χώμα,
προσεύχομαι στο Τίμιο Ξύλο του  δικού Σου του Σταυρού
έχω κι εγώ Χριστέ μου  πληγές σ΄όλο το σώμα
και πόνους αφόρητους, που με πληγώνουνε παντού.

Θυμήσου Χριστέ μου και τη δική μου γήινη φύση
και κάνε το δάκρυ μου να σταματήσει κάποια νυχτιά
και ο Σταυρός Σου  την οδύνη μου να σβήσει
καθώς θ΄ανεβαίνω  τη δική μου ανηφοριά.
Βασίλης Ανδρονίδης

Από την ομάδα 
 https://www.facebook.com/groups/811607302787027/?ref=share

No comments: