Friday, March 24, 2023

ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ

 



Καλημέρα αγάπης φίλες και Φίλοι μου Αγαπημένοι 
Με υγεία αγάπη αισιοδοξία και πολλές ευχές για χαρούμενη Παρασκευή! 
Παραμονή διπλής  γιορτής 25 Μαρτίου του ξεσηκωμού της Ελλάδας απέναντι στη τουρκική σκλαβιά και του Ευαγγελισμού της Γλυκιάς μας Παναγίας! 
Εύχομαι από καρδιάς Χρόνια Πολλά λεύτερα και ειρηνικά ! 

💢ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ ! 💢

Γλυκιά μου Πατρίδα ξακουστή
η ομορφιά σου παντού μοναδική 
 τα ιερά σου χώματα γλυκοφιλώ 
στην καρδιά μου σ' έχω φυλαχτό ! 

Πατρίδα μου εσύ, χώρα σοφών, 
ηρώων κι ανδρών ξακουστών  
όπου κι αν πάω και όπου  πατώ 
Εσένα στο κόσμο πάντα υμνώ. 

Εσύ όμορφη γλυκιά  Πατρίδα  
του Αιγαίου  χρυσή ηλιαχτίδα  
στα νιάτα δώσε λίγη  προσοχή 
μην μεταναστεύουν σ' άλλη γη.

Φρόντισε, λίγο  Εσύ  Πατρίδα, 
γη Θεών κι Αγίων φροντίδα,
τα γηρατειά να 'χουν σεβασμό 
υγεία, αγάπη, φαί και σπιτικό. 

Ρίξε μια ματιά σε κάθε φτωχό
 που του φάγανε το σπιτικό 
και σε εκείνο τ' ορφανό  παιδί 
που δεν νιώθει, χάδι και φιλί.

Κάνε, ένας σωστός να κυβερνήσει
αυτός δυνάστη μη προσκυνήσει
στη ψυχή του λουλούδι ν' ανθίσει
με πίστη κι ελπίδα να προχωρήσει. 

Το χρέος σου κάνε σ' όλους αυτούς 
δώσε λίγη σοφία στους  τρανούς 
μην ξεχνούνε την λεβεντιά σου 
το αίμα σου,  για τη λευτεριά σου.

Για να'ναι  ευτυχισμένος ο λαός 
μέσα του να έχει δικό σου φως   
του γένους σου ν' έχει την ψυχή  
ακοίμητη λαμπάδα  να ζεις Εσύ  ! 

 Με μάτια φωτεινά να σε κοιτά
σαν λιοντάρι στη μάχη να ορμά
 τους εχθρούς όλους  να νικά 
τους Αγίους μόνο να προσκυνά! 

ΕΛΈΝΗ ΛΟΥΚΑΡΗ - ΚΑΛΑΪΤΣΊΔΟΥ

No comments: