Thursday, March 28, 2024

Χρόνια πολλά στις γιαγιά

 


Καλημέρα φίλες και φίλοι μου αγαπημένοι! Ημέρα της γιαγιάς σήμερα 28 Μαρτίου, μια η ημέρα που αφιερώνεται στην γιαγιά !

"Του παιδιού μου το παιδί είναι δυo φορές παιδί "λένε και αυτή είναι η αλήθεια.

Η γιαγιά από τη στιγμή που θα γεννηθεί και πάρει στην αγκαλιά το εγγόνι της, νιώθει ότι όλη η πλάση γεμίζει με αστέρια όλων των χρωμάτων, τα λουλούδια όλα ανθίζουν, μυρωδιές γεμίζουν τον κόσμο και ότι ο Θεός της έκανε το ωραιότερο δώρο.

Ο παππούς και η γιαγιά αφιερώνουν τον εαυτό τους στο παιδί που ήρθε και γέμισε πια τη ζωή τους. Κι έτσι με πολλή χαρά αναλαμβάνουν σχεδόν το μεγάλωμά του. 

Του δίνουν ό,τι δεν μπόρεσαν να δώσουν στα δικά τους παιδιά γιατί τώρα έχουν χρόνο, γνώση και πολλή σοφία.

🌹Χρόνια Πολλά σε όλες τις γιαγιάδες του κόσμου ! 

Χρόνια αιώνια παραδεισένια στις γιαγιάδες που μας προσέχουν από τον ουρανό!🌹


ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ


Μεγάλωσα στα χέρια σου

στην αγκαλιά σου τη ζεστή

γιαγιά μου δε σε ξεχνώ

σε αγαπώ πολύ.


Με δίδαξες, με έμαθες

να λέω τις αλήθειες

να σκέφτομαι, να αγαπώ

να έχω καλές συνήθειες.


Γιαγιάκα μου η αγάπη σου

μου έμαθε πολλά

γι’ αυτό κι εγώ σου στέλνω

πολλά γλυκά φιλιά!


https://youtu.be/azsodput_z0?si=ASiZIaUbuqkcs4y_

No comments: