Friday, May 05, 2023

ΨΥΧΉ ΜΟΥ

 


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ  ! 

ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ 


💗 ΨΥΧΗ ΜΟΥ ! 💗


Ψυχή μου, στα δύσκολα τον εαυτό σου μην κατηγορείς 

όταν τα φώτα σβήσουν, στο σκοτάδι μην βυθιστείς

προσπάθησε, το δρόμο που οδηγεί στο φως να βρεις 

κι αν το χάσεις, να τα παρατήσεις μην το σκεφτείς!  


Αγάπησε όσο μπορείς, πιο πολύ τον εαυτό σου! 

προσπάθησε να γαληνέψεις τον εγωισμό σου 

μην ξεχάσεις απέναντι του να είσαι ειλικρινής 

μέσα του κρύβει το φως που ψάχνεις να βρεις! 


Δεν φταις για πληγές των άλλων, ούτε για δικές σου

αγκάλιασε σφιχτά, να ενωθούν οι ρωγμές σου!

Φρόντισε για προβλήματα λύσεις σωστές να βρεις

με ψέματα μην ξεγελάσεις το όνειρο της ζωής! 


Ψυχή  μου, τις δυσκολίες  με δύναμη να παλεύεις 

στα σωστά ή λαθος, μάθε την ευτυχία να επιλέγεις  

βρες τρόπους που σε κάνουν να χαμογελάς 

με καθαρό μάτι, το φως μέσα σου να κοιτάς! 


Από ασήμαντους ανθρώπους λύσεις μην περιμένεις 

μην σκοτιζεσαι τόσο πολύ, όταν δεν τα καταφέρνεις 

βρες το κουράγιο να διώξεις τον ανελέητο πόνο

ήρθε η ώρα να διαλέξεις μόνη τον σωστό δρόμο! 


Ψυχή μου, αξίζει ο κόπος ν'αγωνιστείς για το φως σου

σαν φεγγάρι ολόγιομο να λάμπει το πρόσωπό σου 

μην ξεχνάς, ο χρόνος φεύγει γοργά δεν σε περιμένει

άδεια ψυχή, χωρίς πίστη σε Εκείνον καλό δεν προσμένει! 


ΕΛΕΝΗ ΛΟΥΚΑΡΗ Helen Kalaitsidou

No comments: