Wednesday, April 03, 2024

Ένα νέο ξεκίνημα

 


Καλημέρα  φίλες και φίλοι μου αγαπημένοι

Κάθε μέρα της ζωής σου είναι μια νέα αρχή,

μια νέα ευκαιρία που μας δίνει ο Θεός για να  αλλάξουμε τον  εαυτό μας ή ακόμα να κάνουμε καλύτερη τη ζωή μας.
Μερικά λόγια νωρίς το πρωί μπορούν να έχουν μια σπειροειδή επίδραση στη στάση μας.

-Ξημέρωσε.... Ξύπνα...

Τα όνειρα σου κυνήγα...

 (μου  έγνεψε τρυφερά 

η πρωινή ηλιαχτίδα)...


-Ξεκίνα.... Αν θέλεις να αλλάξεις τη ζωή σου 

 ( μου είπε το θάρρος)...

- Πού να  πάω; ... ( μου είπε ο φόβος)....

- Στο όνειρό σου.... ( μου είπε η χαρά)....


- Ζήσε την κάθε μέρα με ενθουσιασμό.... 

(φώναζε από μακριά η αισιοδοξία)....

- Βάλε μικρούς στόχους κάθε μέρα.... 

(ψιθύρισε η επιμονή)....


-Να παραμένεις πιστός σε αυτά που θέλεις...

για να μην χαθείς ...(μου είπε η Πίστη)...

-Θα έχεις ένα συναρπαστικό ταξίδι

 (μου είπε η Σοφία)...


-Μάθε να αντιστέκεσαι σε κάθε τι πονηρό!

 (μου κραύγασε η Αρετή)...

-Μάθε να δίνεις και να δίνεσαι! 

(μου είπε η καλοσύνη)… 


-Και που είσαι… σε όλα αυτά

 βάλε μπόλικο γέλιο..

(είπε χαμογελαστά η ευτυχία)...

-Ποτέ μην ξεχνάς ότι είσαι μια δημιουργία…

 και προορίζεσαι να γίνεις 

 ένας μικρός Θεός…

(μου τραγούδησε η Ζωή)...


- Κι αν αποτύχω;.... 

(μου είπε η αμφιβολία)....

- Δεν θα είσαι ποτέ μόνος..

( μου ψιθύρισε η αγάπη)...


-Μόνο ένα πρόσεξε πολύ!!! 

( άκουσα από πίσω)...

-Μη φοβηθείς κόπο και

 αίμα να δώσεις!

Να αντιστέκεσαι στο ψέμμα!

Και θα βρεθείς πολύ ψηλά! 

(Ήταν η ΟΜΟΛΟΓΙΑ!)



No comments: